ورود خروج

پیام تشکر فرمانده انتظامی ویژه کیش

پیام تشکر فرمانده انتظامی ویژه کیش
به گزارش خبرگزاري صداوسيما مركز كيش، متن پيام سرهنگ علی اصغر جمالی به اين شرح است:
راهپيمايي 22 بهمن 1397 که مصادف با چهل سالگی شکوه انقلاب اسلامی بود برگ زريني ديگر در دفتر قطور خاطرات و افتخارات ملي مردم شريف ايران بود و در اين روز جهانيان بار ديگر شاهد خلق دوباره حماسه اي مکرر از بزرگ مردان و زنان اين ملک مويد به نصر الهي بودند.
مردم ايران نشان دادند که اين انقلاب در عمق جانشان ريشه دوانده و شياطين و احزابشان کوچکتر از آنند که با دسيسه هاي داخلي و خارجي، آنان را که ساليان سال در راه آرمانهاي پاک خود خون دل خوردند، مايوس و سرخورده کنند.
بي‌شک، پيام اصلي آحاد امت ولايت‌مدار، دعوت مسئولين به وحدت و خدمت بي منت به ملت و ايستادگي و مقاومت در برابر دشمن و عدم هر‌گونه سازشگري و تسليم‌پذيري است، چرا که ملت مقاومانه ايستاده است و گوش به فرمان الهي امامت، آماده هر گونه قيام و مجاهدت است.
در چهلمین سالگرد پيروزي انقلاب شكوهمند اسلامي امت سرافراز و حماسه ساز جزيره زيباي كيش همگام با هموطنان سراسر كشور با حضور با بصيرت خود در راهپيمايي يوم الله 22 بهمن بار ديگر اوج علاقه و ارادت خود را نسبت به انقلاب اسلامي و مقام معظم رهبري (مد ظله العالي) و دستاوردهاي ارزشمند نظام نشان داد و ميثاق خود را با شهدا و امام شهدا بار ديگر تجديد كردند.
در بخش پاياني اين بيانيه آمده است:
فرماندهي انتظامي ويژه كيش، با تقدير از حضور آگاهانه و انقلابي امت شهيد پرور جزيره كيش در آيين گراميداشت چهلمین سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي، بويژه راهپيمايي حماسي يوم الله 22 بهمن، تداوم نهضت شكوهمند امام راحل را از خداوند قادر و متعال مسالت مي نمايد.
تاریخ درج: 23 بهمن 1397