ورود خروج

تقدیر امام جمعه کیش از مسئولان و خدمت دهندگان به مسافران نوروزی

تقدیر امام جمعه کیش از مسئولان و خدمت دهندگان به مسافران نوروزی

به گزارش کیش نیوز و به نقل از ایرنا ، حجت الاسلام والمسلمین احمد حسن زاده در خطبه های نماز جمعه گفت: طبق گزارش های اعلام شده، عملکرد مسئولان جزیره کیش در خدمت رسانی به مسافران نوروزی عملکردی خوب و قابل قبول است و با وجود اینکه امسال شاهد اتفاقات طبیعی بودیم اما این عزیزان خوب عمل کردند.

وی از مدیرعامل منطقه آزاد کیش، کلیه نهادها، ارگانها، رؤسای و اعضای کمیته های نوروزی و همه خدمت دهندگان به مسافران نوروزی در این ایام تقدیر کرد.

بر اساس آخرین گزارشهای منتشره ، در بازه زمانی ۱۹ روزه از ۲۵ اسفند ۹۷ تا ۱۴ فروردین ۹۸ ۲۲۶ هزار و ۳۳۳ گردشگر و مسافر نوروزی وارد جزیره شده و از خدمات متنوع بخشهای مختلف فرهنگی، تفریحات ورزشی و تسهیلات نوروزی ارائه شده استفاده کرده اند.

امام جمعه کیش با تبریک فرارسیدن ماه پربرکت شعبان، گفت: ما در آستانه ایامی با عظمت و پرفضیلت قرار گرفته ایم که ولادت اختران و ستارگان آسمان امامت و لایت، امام حسین(ع)، امام سجاد(ع)، حضرت ابوالفضل (ع ) امام مهدی (عج)، و سالروز عروج حضرت عیسی(ع) از جمله مناسبت های مبارک این ماه است.

امام جمعه کیش با تبریک روز پاسدار، پاسداری را یک فرهنگ غنی و پر افتخار دانست که توانسته است کشور را در بخش های مختلف توسعه دهد.

امام جمعه کیش در بخشی دیگر از سخنان خود گفت: اگر چه سیل خسارات زیادی داشت، اما نمایشی از همدلی و اتحاد بین مردم را رقم زد.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در جریان دیدار با مسئولان کشور گفت : از نکات مهم این دیدار، تاکید ایشان بر پیگیری مجدانه نیازهای مردم و رفع کامل مشکلان آنان بود لذا مسئولان کار رسیدگی را نیمه کاره رها نکنند و در همه ابعاد این مسئله را پیگری و به امر پیشگیری توجه خاصی داشته باشند.

حجت الاسلام و المسلمین حسن زاده در ادامه خطبه ای نماز جمعه ، ضمن تقدیر از کمکهای ارسال شده مردم جزیره کیش به مناطق سیل زده، از اقشار مختلف مردم این جزیره بویژه سرمایه گذاران، فعالان اقتصادی و ثرومندان خواست تا به نحوی شایسته و در تراز این منطقه آزاد به کمکهای خود ادامه دهند .

امام جمعه کیش در ادامه از نقش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نیروهای نظامی، انتظامی، امدادی و خدماتی و عملکرد صدا و سیما در انعکاس اخبار سیل اخیر تقدیر کرد.

تاریخ درج: 18 فروردین 1398