برخورد و رفتار صحیح در هتل

واژه هتل

هتل در کلمه به معنای محلی است که امکانات کافی  جهت اقامت و یا زندگی موقت را داراست.هتل ها انواع گوناگون دارند ،مثلا هتل های تفریحی ،هتل های فرودگاهی و...

هتل مارینا پارک کیش از هتل های تفریحی است .

وجه مشترک همه ی هتل ها فروش اتاق و ارائه ی خدمات است و تفاوت آنها بر اساس کیفیت  و میزان خدمات و امکانات رفاهی است .هتل های خوب همواره در تلاش هستند که موجبات آسایش افراد را به نحوی دلپذیر تر فراهم کنند تا افراد لحظات بهتری را در هتل داشته باشند.
همه ی خدمات در هتل باید با نهایت احترام و ادب به میهمانان ارائه شود، تضمین موفقیت یک هتل در گرو رضایت میعمانان می باشد، که همه و همه به ادب و رفتار و  نوع ارائه ی خدمات پرسنل آن هتل بر می گردد.
پس هتل هایی که به صورت فصلی کار می کنند و پرسنل خود را به صورت دائم تغییر می دهند معمولا به خاطر رفتار نا شیانه پرسنل و عدم آموزش های کافی با شکست و عدم موفقیت روبرو می شوند زیرا کارکنان هتل باید ر لحظات حساس واکنش خوب و رفتار مناسبی از خود نشان بدهند.
گاهی پیش می آید که بعضی میهمانان با رفتار خشن و عصبانی و نامعقول برخورد می کنند در این مطلب 7 روش برای برخورد با مشتری های عصبانی را به صورت خلاصه شرح می دهیم.
روش اول اینکه آرامش خود را حفظ کنید و نگذارید رفتار میهمان عصبانی روی شما تاثیر بگذارد.
روش دوم این است ک